Neustrezen odnos prodajalca do stranke

StrankaNaj vas neki vprašam, drage bralke in bralci mojega bloga, da tudi tebe sprašujem naključni mimoidoči. Kaj mislite o tem, ko ste v trgovini in do vas pristopi prodajalec/prodajalka in vas vpraša, če vam lahko kako pomaga? Ja, super, če res ne veš kaj bi kupil in bedno, če si samo ogleduješ (špegaš) stvari, ker tako ali tako nimaš denarja, da bi si privoščil to ali ono, ker evropske cene pač niso za naše balkanske plače. Naj vam razložim na dveh primerih.

Zadnji hip sem se spomnil, da rabim stativ za naslednji teden, ko grem na morje. Hm, kje to dobit v Celju v petek. Prepozno je bilo, da bi naročal preko spleta, tako da je bilo treba užgat old fashion way pohajanja po trgovinah. Spomnem se na Big Bang. Super, greva tja z Majo. Prideva noter in jaz seveda takoj do tam, kjer naj bi imeli stative. Mel so enga za 330€, kar jih absolutno nimam, zato sem še gledal, če imajo še kakšnega cenejšega. Pa pride do mene ena prodajalka, mlada. Sklepam, da je delala preko študentskega servisa, in potem me ženska čist po domače vpraša kaj bi rad. Razložim ji, da bi rad stativ, vendar se mi zdi tistle tam predrag. Pa izbuli oči in reče: “Sorry ka pa je to?”. V tistem trenutku me je prijel, da bi zapustil trgovino, vendar nisem. Nato sem ji jaz moral razložiti kaj je to stativ. Vidite paradoks? Gre tja do enega drugega prodajalca in ga vpraša, kje imajo stative, napoti jo na nek Sony otok (kjer so pač mel razstavljene Sonyeve stvari). Gremo mi proti temu prostoru, pa nas pripelje nekam kjer ni ne duha ne sluha o Sonyu kaj šele stativih in pol reče “Pa kaj sem js fukjena al kam me pošila?”. Potem sem še sam reku, da si bom še malo pogledal stvari sam.

Obraten primer pa je bil, ko sva z Majo šla v parfumerijo L’occitane, ker si je za rojstno dnevno darilo zaželela nekaj od tam. Do naju je pristopila prijazna prodajalka naju vprašala, če nama kaj pomaga in sprva sva jo odslovila. Potem pa se Maja razgleduje po trgovini in vidi, da v tej trgovini ne bo kar delovalo načelo “izbereš, kupiš in greš”, ampak bo morala malo vprašati kako in kaj. Pa vpraša prodajalko, ki je bila res ustrežljiva in nama je povedala vse od tega kako ne testirajo izdelkov na živalih, prav tako je točno povedala za kaj je kateri koli izdelek v njihovi trgovini uporaben. To je povedala v stilu “ta je za mastno kožo, drugi za suho, ipd”. Ni je “posiljevala” s ta dragimi stvarmi, ampak ji je pustila, da se odloči sama. Na koncu se je še zahvalila in ji dala za zraven nekaj testerjev.

Toliko kolikor sem bil zgrožen nad odnosom prodajalke v Big Bangu, toliko bolj mi je bil všeč odnos tiste v L’occitanu. Neverjetno res, kako nekateri nimajo “pošlihtanih” še najosnovnejših pravil bontona. Prav šokiran sem bil zarad tistga v Big Bangu. Mislim, da sem še kar …

Posted in Bluzenje
  • O tem je bil že test na Slo-Techu, sicer za računalnik ampak vseeno.

    Sicer je pa odvisno od trgovine do trgovine, jaz imam npr. slabe izkušnje z trgovino Chip v Žalcu. Ko sem kupoval računalnik sem jih malce povprašal če imajo eno matično, ki sem jo že prej gledal preko neta, pa mi prodajalec en A4 ceglc, ki naj bi bil cenik porine v roke in reče tle je naša ponudba.

zaprašeno