Kamp Lucija ali “Naj ti crkne akumulator!!!”

Pa sva nazaj iz najinega 3-dnevnega počitka ob slovenski obali. Bila sva v kampu Lucija, ki je bil, khm, glasen. Pa o tem malo kasneje. Odpravila sva se že zgodaj zjutraj, vožnja je trajala mirno, še zmeraj pod vplivu Aqualune, sem tudi malo zakinkal. Nekje okoli 10.30 sva prispela v kamp Lucija in se šla prijaviti na recepcijo.

Nato je sledil najtežji del potovanja in sicer iskanje “dobre” lokacije kam postaviti šotor. Itak sva lahko računala samo na cono B, ker za v cono A je menda 10-letna čakalna lista. Greva okoli in plezava in hodiva in opaziva, da se eni pokajo iz kampa in da bi midva lahko tam bila. Zgledal je takšen lep prostor, dvignjen nad vsemi. Kasneje povprašava od kod so napeljali elektriko in nama odgovorijo, da je elektrika kind of 80 m stran. Torej očitno tukaj ne bova mogla biti.

Grem sam iskat novo lokacijo in jo najdem blizu recepcije. Tudi tam so se eni stran pokali. Ampak počasi. Zraven sta pa še šla dva, ki sta imela kul prostor med drevesi. Seveda sva se postavila takoj v bran za ta prostor in ga posledično tudi dobila. Ampak ta dva sta se pokala tako počasi, da sem mislil, da bom kar znorel. Nato sta pa še pustila dve vrečki smeti za sabo!!! Presneta mularija ______ (vstavi poljubno vulgarno kletvico)!!!

S postavljanjem šotora nisva imela problemov, ker ga je zelo enostavno postaviti. Maja je vzela s sabo še mizo in dva stola, tako da je potem eden od sosedov izjavil, da sva “civilizirana”. Prav tako sva si naslednji dan še skuhala juho in testenine z grahovo omako. Seveda je bilo vse odlično. Skupaj sva res dober tandem.

Po postavitvi šotora sva se hotela iti kopati, a glej ga zlomka sem ugotovil, da ni kopalk. Hm, pozabil sem jih v kopalnici, kjer so se sušile še od Aqualune. Jah kaj sem htel, kot it nove kupit. Odpravila sva se proti Portorožu in naletela na Modiano in celo dobila -20% na ene kul kopalke. Vrnila sva se v kamp in se šla kopat. Zdaj se moram pa razgovoriti o “kakovosti” slovenskega morja. No, voda je umazana, onesnažena in nasploh oh in bljek! Prav tako so bile boge kopalnice. Očitno je, da Slovenci zelo slabo investiramo v turizem in se čudimo zakaj ostali hodijo na Hrvaško (ampak Hrvatov pa vseeno ne podpiram).

Popoldne sva si naredila nekaj na hitro za jest, ker se nama ni ljubilo kuhati. Obrok hrane in branje knjig in revij je minilo ob prijetni glasbi, ki so jo predvajali prijazni fantje, kar iz svojih avtomobilov. NOT!!! Nabijali so vse možno od narodnjakov do techna in to ZELO glasno. Kot, da jih mora zdaj slišati cel kamp, kak _____ (spet vstavi poljubno vulgarno kletvico) od muske poslušajo. Res so bili radodarni, da so predvajali svoj zanič okus za musko tako glasno, da sva jih lahko z Majo slišala.

Zvečer sva se sprehodila do Portoroža, kjer sem tudi posnel par fotk. Portorož je bil presenetljivo prazen za petek zvečer. Nekaj več ljudi je bilo v soboto zvečer. Po vrnitvi v kamp sva se poknala v šotor in zaspala, a ne za dolgo. Zbudili so naju sosedje, ki so se ga napili in vešde niso mogli biti tiho in so razgrajali kuker se je dalo.

Zjutraj so naju spet zbudili prijazni fantje s svojim odličnim okusom za musko. NOT! Če ne bi bil preveč zlomljen bi šel do najinga avta in vzel ven sekirco (ki sva jo imela za zabijanje klinov) in jim razsekal tiste zvočnike, da bi samo gledali. Sobota je spet minila v poslušanju odlične glasbe in v dveh obiskih našega prečudovitega morja.

Prišla je nedelja in čas za odhod. Bila sva do konca zaparkirana in zakampirana iz vseh strani. K sreči so se tudi vsi fantje z odličnim izborom muske tudi spakali domov. Sem omenil moje največje veselje, ko jim je akumulator crknil? Takrat sva lahko uživala v 15 minutah tišine. Blažen čas!!! Aja, v nedeljo so začeli musko nabijati že ob 6.38, a jim je po pol minute tudi crknil akumulator. Ne, js nimam nič pri tem.

V glavnem, z Majo sva se imela super, kljub nekaterim bedastočam, ki sva jih morala prenašati.

Kamp Lucija

Portorož

Umetnik s spreji

Posted in Mi2, O meni
  • pa v Cono A s šotorčkom nkol novš not pršu. Drgač ma pa moj stric v Coni A, ampak res na najboljšem možnem placu, čist ob obali pred tušom (če veš, kje je notr tuš na plaži). V Coni B pa nkol ni miru, ni pa priporočljivo pizdarij zganjat, ker te varnostniki tko pospravjo, d kr res ni (že vidu ene parkrat kko to pošlihtajo). Tud letos bom šel verjetn za kkšn vikend (z bratrancem), mogoče cel teden dol v prikolco, k je res fajn.

• V AC Luciji sem bil točno enkrat. Verjetno za dolgo časa zadnjič. Tudi jaz ne podpiram Hrvatov, vsaj ne v smislu ko mi kdo trobi v čem so boljši in pametnejši od nas ampak glede naše obale smo pa padli na celi črti. Marija, beda totalna. Teh par kilometrov, ki jih premoremo pa takšna beda. Ne vem no, kaj mora biti človeku, da se tam vsidra.

• Zdej veš kam NE smeš hodt na morje.

• Jan

@IcEmAn: sej me tud ne bojo več vidl v unem kampu. 🙂 sem gledu mal včeri tam pred tuši in možno, da sem celo vidu tisto prikolco.

@likard37 in Kašpar: indeed :mrgreen:

• White

Hja pjeb, če želiš dobro obalo je pač res na žalost še kak neokrjen prostorček na Hrvaški (bemtiš nimajo dovol morja že???) al pa kej v Grčiji… Bi se splačal če se spakaš v avto pa mal avtokampiranja po Krfu al pa ostali JV Grčiji ;)… To si jst že dolg želim 😛

• Jan, če si vidu kkšnega sv. modrega Cliota in zlatega Scenica, si prov vidu 😀 Tud sam neb bil nkol v B coni, ker ko greš zvečer mimo, ti kr slabo rata, kaj vse folk počne v tej coni, v A je čist drgač, maš ponoč mir.

Barva vode pa mogoče res ni lepa, a za osvežit (beri za streznitev) je čist kul

• Tud SLO obala ima še kakšen koščeš dobre obale kjer je celo morje prebavljivo čisto. Le da so tisti koščki malce težje dostopni in moraš tudi kakšen korak več naredit. Je pa toliko bolj fajn, ker ni gužve in imaš več zasebnosti 😉

• bex

stari če hočeš mir greš v apartmaje..vem da so dragi,ampak rajši plačam dobro ceno kot pa to da v kampu ne morem uživat.kamp je za družbo..torej en nasvet če greš s punco in hočeš u miru uživat=aparmta…če je pa družba pa defintivno=kamp..
    lp

• mimi

ejga…mi2 s frendico sma tui misle it u lucijo-kamp…dej nehi,vse sma ze mele pripravleno,sam ko je mene lulat prtisnal…pa jaaaa !! se raj u hlace poscijem k pa da bi na tistem wcju mogla :// bljeeeekkk!!! tak da sma pol na hitr nacin iskale drug kamp,pa sma nasle v ankaranu… miljonkrat bols,senitarije so zrihtane,ponoci je mir,res je blo kul..in zdaj ze komi cakam da bo poleti da spet vidim ankaran :)) res je da ni diskaca tam kje,ampak je pa super!!