Bush paranoik ali kako sem zamudil izpit

Danes sem imel ob 12.00 teoretični izpit iz fizike. Od doma sem se s kolesom odpravil že ob 11.30, čeprav potrebujem do tja samo 15 minut, ampak “ziher je ziher”. Pa se peljem po Celovški in vidim, da na vsakih 100 metrov stoji policist. Hm, to bo zaradi Busha, si rečem.

Moja priljubljena in stalna pot do faksa s kolesom (čeprav sem izpit imel na FMFju) je skozi Tivoli. Toda, ko se peljem čez Tivoli je tam na vsake 10 metrov policija. Ob robu je bilo parkiranih 6 policijskih avtomobilov (3je novi terenci). Pa še s konji so bili.

Vse lepo in prav, ko kar naenkrat vidim gnečo pred mostom čez Cesto 27. aprila. Pred mostom nam je pa zapiral pot policist. Seveda mi je takoj kapnilo, da se naj bi pod mostom peljala najbolj osovražena oseba na svetu ameriški predsednik George Bush mlajši ali po slovensko Grmič.

Policist je prepovedal prehod preko mostu, ker smo vsi naključno mimoidoči bili potencialne teroristične človek-bombe, ki bi se v trenutku vznesenosti vrgli na Bushev avto (ki mimogrede zdrži bombni napad) in se razstrelili.

Pred most sem prišel ob 11.40 in vprašal, kdaj naj bi začeli spuščati ljudi, ker imam ob 12.00 izpit. Policist odvrne, da čez 5, 10 ali 15 minut. Hm, 15 minut pomeni, da bi potem imel še samo 5 minut do FMFja in bi moral neznansko hiteti.

Pot do izpita (rdeča barva) in nazaj (oranžna barva)

Mine 5 minut, 10 minut, 15 minut in tudi 20 minut. Busha od nikoder. Pa kod hudiča hodi, si mislim in v glavi že pripravljam izgovor, da sem zamudil zaradi Busha. Ljudi pred mostom je bilo zmeraj več in so bogega policista že zrinili kar daleč na most.

V trenutku, ko ni gledal sem se spustil po progi do mosta in odkolesaril po Cesti 27. aprila navzgor (glej zemljevid). Na križišču je že bil drug policist, ki mi je tudi povedal, da nikakor ne bo šlo, da grem čez cesto. Vdam se v usodo in čez minuto je končno prišel Bushman.

V koloni z utripajočimi lučmi so se najprej peljali slovenski policisti, nato še ameriški varnostniki in nekje med njimi Bush, katerega seveda nisem videl, ker so bila vsa stekla avtov zatemnjena. Čisto zadaj je peljal še eden rešilec. 30 sekund potem sem lahko šel čez prehod.

Seveda kolesarim kot budalo, do FMFja in priletim noter 12.15, a jim na srečo še ni razdelil izpitov, ampak je še nekaj nakladal. Z izpitom sem zaključil 13.37 in ko sem se spet pripeljal do mosta, je bil na moje presenečenje spet zaprt.

Zdaj se je pa Bushman tudi vračal iz ameriške poletne rezidence na Večni poti. Mislil sem si ne boš mi še enkrat vzel pol ure življenja, prav tako sem bil že pošteno lačen. Lepo sem šel mimo tam kjer sem šel že tudi na izpit (glej zemljevid).

Čeprav je bil promet ustavljen in sta tam stala dva policista, sem se naredil francoza in šel čez cesto. S svojo malo zmago sem se prebil skozi labirinte Tivolija in se dobil z Majo za kosilo v Vegedromu.

Vem, da nisem edini, ki je moral danes čakati zaradi Bushmana, verjamem, da ga je danes preklinjalo 3/4 Ljubljane, saj, ko sem se peljal od Tivolija proti Šiški je bila kolona vse do Stare cerkve. Groza.

Bedno se mi zdi, da morajo zapreti pol našega glavnega mesta, ker so Bushevci tako paranoični. Res je, da si ne predstavljam kaj bi bilo, če bi se zgodil nanj v Ljubljani atentat, a kar je preveč je preveč g. Bush.

Ste danes kje obtičali?

Posted in O meni Tagged with: ,
  • Ma tečni so … Dobr, sej je prav, da ga varujejo, sam mogoče malo pretiravajo.
    Sam sem zaradi njega čakal 20 minut na avtobusni postaji (sicer ne v Ljubljani); vzrok za to – ni bilo avtobusa iz Ljubljane (ker je obtičal v koloni :S )

• Mislim, da ni šlo za Busha, temveč za njegovo ženo. Bush sploh ni prišel do Ljubljane.

“Bedno se mi zdi, da morajo zapreti pol našega glavnega mesta, ker so Bushevci tako paranoični.”

Gre za varnostne standarde, kakršne se ZDA poslužujejo po 9/11. Navsezadnje se oba strinjava, da gre za eno najbolj osovraženih oseb na svetu, torej je tudi verjetnost atentata toliko večja, s tem pa tudi potreba po varovanju. Američani pravijo: “Better safe than sorry.” 😉

Zapore so bile napovedane vnaprej, tako da si za zamudo delno kriv tudi sam. Najvažneje pa je, da se je glede izpita vse dobro izteklo. 🙂

• modman

Pa sej ni to vsak dan, kaj se sekiraš 🙂

• Jan

Sekiral sem se samo zaradi izpita 🙂 Če bi imel predavanje bi mi bilo vseeno 😛

• Grmiček, lol.
    Mja, prevelika štala zaradi enega ponesrečenega predsednika ki nima kaj pametnega početi.

• Sem prespal v času buševanja 😉

• Bah, jaz sem danes porabila 5 ur za pot, ki jo opravim v uri in pol. Gorenjci smo bili danes kar odrezani od sveta. 🙂

• Jan

uh, potem se pa jaz pritožujem 😳 😀

• Oh ja… odpreš konzervo in vn skoč polcaj ane. Na cesti 27. aprila so tud usa parkirišča spraznl, tko da so bli pol auti po celi rožni dolini PO CESTI pakrirani… je pa območje tud stalno preletaval policiski helikopter…

• mi smo pa v kranju in je blo še hujš :S samo smo mel srečo in so ns po objavi v šol že ob 12.40 spustil na bus 😀 tko, da ni blo problema. Samo problem je bil pol za tiste, k so šli s sql v atlantis in so pršli ob 14.40 in skor, da niso mogl it domov. Mi, ki nismo šli v atlantis smo mel večjo srečo kot oni 😀