Prenovljena EnaA.com izgleda seksi

Res je. Prenovljena EnaA.com izgleda seksi. Ima polno novih funkcij, ter raznih cukrčkov ki omogočajo še lažje brskanje po spletni trgovini in naročanje. Mogoče je pa le malo pomagala moja kritika na njihov dizajn izpred dveh let. 🙂 Všeč mi je popolnoma prenovljen izgled, všeč mi je izbira barv, všeč mi je “ne tako zelo Web 2.0” stil saj že najeda (Web 2.0 stil).

enaa01

Ne, za tole objavo nisem bil plačan, samo rad pohvalim, če je kdaj kaj za pohvaliti. Posebno se mi zdi pomembno, da se hvali slovenski trud, ne pa samo špegat čez plot v tujino.

Všeč mi je, ko greš z miško skozi kategorijo v levem meniju in se ti s pomočjo javascripta odprejo podkategorije, res da mogoče to ni nič novega, je pa všečno, zelo.

enaa02

Všeč mi je tudi opis izdelka in njegovih karakteristik, saj je takoj na ogled velika slika, ob strani pa meni s podatki o ceni, ipd. to kar nas ponavadi najbolj in takoj zanima. Tudi video predstavitev popularnejših izdelkov je kul, predvsem to, da ga samo ne hvalijo ampak tudi povejo slabe strani. Mnenja drugih kupcev in ocena izdelka sta pa že tako standard.

enaa03

Zelo všečna nova opcija je seznam želja! Narediš si jih lahko kolikor hočeš in enkrat ko imaš denar kupiš stvar s seznama. Ponujajo tudi možnost, da ti pošljejo sporočilo, če se spremeni cena tistega izdelka. Potem so tudi tu točke zvestobe, ki so pa že tako vsepovsod, no vsaj Tuš, Mercator in Interspar jih imajo. 🙂 Je pa fajn, da jih pri EnaA ne dobivaš samo, če kupuješ izdelke, vendar tudi, če napišeš mnenje, ipd.

Edina stvar, ki mi ni tako zelo všeč je ta podoben izgled vseh teh spletnih trgovin, npr. Amazon, Mimovrste in EnaA. Ampak pri izgledu in postavitvi elementov ne moreš izumljati tople vode, ker takšna postavitev elementov kot je pri vseh teh treh spletnih trgovinah, je najbolj uporabniku prijazna. Ampak, vsaka trgovina ma nekaj kar druga nima.

Splošni vtis je zelo dober, saj EnaA, ne pretirava z raznimi “šajni” gumbki in odsevi besedila (bohnedaj), mislim da so s takšnim okusnim minimalističnim dizajnom zadeli v polno. Predlagal bi jim samo, da zamenjajo nekatere gumbke, ker so še od starega dizajna. 🙂

Posted in Dizajn dneva Tagged with: , ,
  • Direktna kopija Amazona. Še ena.

    Amazon definitvno ni najbolj user friendly. Spletna trgovina naj bi vodila kupca skozi optimizirano speljan nakupni proces, ne gre samo za elemente na strani in kopico fičrjev,

    Škoda.

    Seveda se da še veliko eksperimentirati tako pri izgledu in postavitvi elementov. Spletna trgovina ni samo design, ampak celotna logika nakupa ozrioma vodenja do nakupne odločitve.

    Je pa vedno zanimivo, ko testiranja pokažejo, kako nekaj, kar dobro deluje v ZDA sploh ne deluje pri nas 🙂

  • Jan

    Kaj pa vem, potem ko sem pogledal Amazon.com boljše sem videl da je res kar dosti podobnosti.

    Men je še zmer všeč.

    Se pa strinjam z zadnjim stavkom 🙂

  • Se strinjem s Karmen, kapija, pa dvomim da vedo zakaj. Sicer pa poglej še emka.si, podobnost je zgolj naključna.

  • Kakšno je pa mnenje o naši trgovini?

  • Avtoradio, nočeš vedeti, ne želim ubiti entuziazma 🙂

    En nasvet, čisto osnoven: sivo pisavo na sivi podlagi cca. 10% vaših kupcev, ki so pretežno moškega spola, ne more prebrati zaradi daltonizma. Koliko je 10% pri vašem dnevnem obisku, boste vedeli sami.

    Namesto opisnega Key Visuala, kjer nikogar, ki pride k vam z določenim namenom, res ne zanima da se zima poslavlja, raje naredite vizualno atraktivno pasico z aktualno ponudbo, ki bo na tak način bolje izpostavljena. Tekstovne ponudbe pa raje namenite naročnikom na mailing listah.

    Pri naročilu na e-novice nujno umaknite Captcha. Konverzija naročil na e-novicese vam bo dvignila za najmanj 50%, za spam pa poskrbite drugače.

    Kategorije niso dovolj jasno označene, ob izbiri kategorije uporabnik ne ve kje se nahaja in se izgubi. Uporabniki potrebujemo občutek orientiranosti v prostoru na spletni strani in varna sidrišča, da se lahko vrnemo nazaj na izhodišče.

    Pri vroči ponudbi na Index strani dodajte gumbe za naročilo.

    Na izdelčni strani priporočam, da imate ceno in gumb za naročilo …. ah, naj bo dovolj…

  • Meni se zdi Enaa.com prav simpatična trgovina .. v primerjavi z Mimovrste precej bolj user friendly (menu z podmenuji, ni potrebno klikat in čakat, da se stran še enkrat naloži, itd.), izdelke se najde dokaj hitro ..

    .. in vrjemite mi – v končni fazi ni važno, kako izgleda spletna trgovina, četudi je brez CSSja, nevem kakšne logike, .. Če bodo njihovi izdelki cenovno ugodni, cenejši od konkurence (ki ima morda “lepšo” spletno trgovino) in bodo njihove storitve na noviju, potem se za prodajo ni potrebno bati. Spletne trgovine se reklamirajo na podlagi priporočil (kar so že pred časom pogruntali v Avstriji z geizhals.at) ..

  • Andrej, seveda ni pomembno, da je spletna trgovina lepa. Ampak je pomembno, da ima dobre ponudbe in kakovosten servis. Vendar je potrebno znati dobre ponudbe tudi primerno izpostaviti in s kar najmanj odklona peljat kupca skozi nakupni proces. Samo priporočanje ne zadostuje, je pa pomebno, zelo pomembne so tudi usklajene zunanje oglaševalske kampanje, mailingi in odlični landing pagei.

  • Zadnja dva tedna sem bil odsoten, tako sem šele danes prebral debato ob prenovi enaA. Zanimivo. Ja, lepota res ni vse, čeprav brez nje tudi ne gre. In če je enaA seksi, kot piše Jan, to zagotovo ne škodi.
    A na koncu šteje na spletu praktično vse. Tako cena, kot odlična storitev, pa pomoč kupcem, če nastopijo težave, število klikov do izdelka in potem do nakupa. Priporočila so v svetu vse bolj pravo merilo, žal pri nas še niso zaživela. Včasih dobim občutek, da ne znamo pohvaliti stvari, ki so nam všeč. Za to, da bi priporočila zaživela namreč potrebujemo oboje, tako pohvale kot kritike.

  • Kar se tiče samega designa je – napram prejšnji verziji EnaA – to res skok za svetlobna leta. Je pa zelo res kar pravi Karmen… uporabniška izkušnja oz. v tem primeru celoten nakupni postopek je daleč pomembnejši ter esencialen pri takšnem spletnem mestu. Ta zadnje bo morala trenutna stran šele dokazat.