Ne kupuj pri Solo.si – Nateg kupcev

Solo.si je wannabe trgovina z računalniško opremo, na Ceneje.si se pojavljajo skoraj vedno prvi z evro ali dvema cenejšimi artikli. Nazadnje sem mi pri Solo.si kupil grafično kartico ATI Sapphire HD 4870 1GB za 190€. Pa pojdimo po vrsti kako se je vsa zadeva začela…

Nekega zgodnjega poletnega dne sem se odločil, da si bom privoščil eno boljšo grafično kartico za igranje računalniških iger za čez poletje, ker vsi vemo, da ti med počitnicami kaj kmalu postane dolgčas. Odsrfal sem na Ceneje.si in si izbral grafično kartico ATI Sapphire HD 4870 1GB za 190€. Cena ni ravno majhna za študenta s skromnimi prihodki.

Zadevo sem čez par dni dobil, ves slinast pofotkal in namestil v svoj računalnik. Seveda je bilo treba takšno zver od grafične kartice dobro stestirati, da se vidi če je nakup upravičen. Naložil sem Crysis, Burnout, GTA IV in podobne hudo požrešne igre, da bi jo stestiral. Zadeva je tekla super, kakšen mesec, potem pa so se začele težave.

Težave v smislu, da mi je resetiralo celoten računalnik sredi Crysisa in mi pokazalo figo. Takoj sem posumil, da se nekaj pregreva. Naložim program Everest Ultimate Edition, da zaženem teste, kaj za vraga se pregreva. Takoj ugotovim, da se pregreva moja nova grafična kartica in to pri vrtoglavih 80 °C (normalno delovanje takšnih grafičnih kartic je v rangu od 40 do 50 °C).

Pomislim, vredu ni panike, bom poslal na servis. Za vsak primer še prej pokličem na Solo.si, kjer mi zagotovijo, da bo servis trajal od 7 do 10 dni (v splošnih pogojih nikjer ne piše koliko je najdaljši čas popravila, ki si ga lahko vzamejo), ker so ravno dopusti. Seveda sem razumevajoč, saj se morajo ljudje sprostiti. Pa mine teh 10 dni… Nič. Po 14 dnevih pokličem, kaj se dogaja s servisom moje grafične in njihova tehnična podpora mi zagotovi, da se bodo pozanimali in me poklicali nazaj. Niso me.

Kličem spet čez en teden in spet mi zagotovijo, da se bodo pozanimali in me bodo poklicali nazaj. Spet me niso. Kličem čez par ur spet isti odgovor, spet me niso poklicali. Ker mi že vse malo preseda začnem klicati dnevno par dni zapored, vsakič isti odgovor, da ne vedo kaj je z mojo grafično, da bodo poklicali na servis in me bodo poklicali nazaj. Nikoli me niso poklicali nazaj.

Vsa ta zadeva me dela že živčnega, zato se odločim, da bom napisal pritožbo in jo poslal. Pritožbo podpiše še moja mati pravnica in le-ta roma na njihov naslov. V njihovih splošnih pogojih piše, da se bodo na pritožbe odzvali v 5 delovnih dneh, minilo jih je 10. Nobenega odgovora.

V njihovih splošnih pogojih tudi piše, da če pošlješ kako stvar k njim na servis, da so te dolžni obveščati vsake 5 dni kako servis napreduje! Poklicali me niso niti enkrat, niti takrat, ko sem se sam osebno skušal pozanimati kako napreduje servis!

Danes se spet spomnem, da že nisem klical 14 dni in pokličem prvič, nekaj časa zvoni in mi vržejo dol, ne da se nobeden ne oglasi, prav vržejo mi dol. Kličem čez nekaj trenutkov še enkrat, pomislil sem, da je nekomu slušalka zdrsnila ali pa kaj, zvoni nekaj trenutkov in mi spet vržejo dol! Kakšna tehnična podpora je to? Je moja številka že na njihovi črni listi, na katero se ne oglašajo?

Solo.si ima najslabšo tehnično podporo svojim kupcem, kar sem jo videl. Ne samo, da zvenijo nezainteresirano, ko jih kličeš (to sem se že navadil), tudi popolnoma neresni so kar se tiče obveščanja kupcev. Zakaj za vraga pravijo, da bodo poklicali nazaj, če te pa potem ne? Če vidijo, da en tip kliče že par dni zapored, pa ga ne morejo nazaj poklicat pa rečt, da še nimajo informacij? A res moram jaz to na silo izvedet?

Vsem bralcem tega zapisa odsvetujem nakup pri spletni trgovini Solo.si, saj imajo nično tehnično podporo. Raje dajte nekaj evrov več in kupite stvar pri Mimovrste.com ali kateri drugi spletni trgovini z veliko višjim standardom.

Blogerje, ki bi mi želeli pomagati pri obveščanju ljudi, naj ne kupujejo pri Solo.si, naprošam, da ta zapis delijo z bralci na svojem blogu. Najlepša hvala za vašo pomoč. Twiteraši pa prosim RTjajte ta zapis, hvala!

Če bere to kdo od zaposlenih na Solo.si in želi, da se ta zapis odstrani je to mogoče v 5x protivrednosti tiste grafične kartice, ki sem jo kupil, torej za 5 x 190€.

Posted in O meni, Tehnične novice Tagged with: ,
  • Speexy

    *zaploska*
    .
    .
    .
    *zaploska močneje in začne žvižgat v podporo*

  • Pri takšnih zadevah pomaga, če zraven napišeš še imena in priimke tistih, s katerimi si kontaktiral.

  • Tudi sam sem imel pri njih tezave, ko sem kupoval RAM za prenosnik. Hvala bogu ni nic crknilo, a nikakor mi ga niso hoteli poslat, nazadnje sem ga vseeno dobil. A namesto 2 dni sem cakal 2 tedna.

    Nato sem takisto pri njih se enkrat narocil isti RAM za punco, vmes je preteklo vsaj pol leta in spet je trajalo se in jos, da so zmigali in dobavili RAM. Na koncu sem ga raje osebno prevzel, ko so mi rekli, da ga imajo na zalogi. Kljub temu, da smo bili dogovorjeni, da me oni poklicejo, ko bo RAM pri njih.

    Ocitno jim res nekaj ne stima, a nategnili me niso, to jim moram stet v dobro.

  • Huh hvala za opozorilo. Pri solo.si sem kupil Western Digital zunanji trdi disk MYBOOK HOME, 500GB, 7200, 16MB, USB 2.0 + FW + ESATA (WDH1CS5000E)
    – velikost/barva: Western Digital zunanji trdi disk MYBOOK HOME, 500GB, 7200, 16MB, USB 2.0 + FW + ESATA (WDH1CS5000E), ker sem ga pač takrat dobil po polovični ceni, ker sem obljubil da bom naredil reklamo na blogu. Upam samo, da mi nič ne crkne 🙂

  • Srsly? Da kdo še tam kupuje? lol

    Sicer pa je zakonsko določen rok za popravilo 45 dni, po tem datumu lahko zahtevaš vračilo kupnine ali nov enak izdelek.

  • Žiga Kramperšek

    Imam enake izkušnje z vračanjem tipkovnice. Pač delo enakih nesposobnežev, ki so že zajebali email.si.

  • Shit… nikomur ne privoščim take izkušnje. Kar naenkrat tisti evro prihranka stane veliko veliko več.

    In p.s. ni vse na mimovrste=) dražje 😛
    Le če ne gre drugače ali če bi zaradi ekstremno nizke cene morali žrtvovati kakovost storitve. Evro gor ali dol pa zagotovo ni ekstremno nižja cena.

  • Zanimivo. Jaz sem pri njih kako leto nazaj kupil skoraj vse drobovje za komp. In sem dobil dostavljeno takoj in bp.

    Crknilo mi na srečo ni še nič (tok tok po lesu)

  • Jaz kupujem pri njih, zaenkrat še nisem imel težav. Mel sem precej večje težave z Mlacom trgovino, Solo je milina.

    LP

  • Matjaz

    Tudi sam sem že kupoval pri njih. Že pred časom sem pri njih kupil SATA disk 250GB in nakup je potekal brez težav. Zato sem se pred cca. 2 mesecema še odločil, ker so bili tudi najugodnejši, da pri njih nabavim še zunanji disk WD 250GB Passport. Ker naj bi ga imeli na zalogi bi ga moral dobiti v parih dneh. Čakal sem 14 dni in ni bilo nobenega odgovora. Nato mi je prekipelo in sem jim po mailu napisal, da mi sploh ne rabijo pošiljat zadeve in sem disk raje za par € dražje kupil v BB. Odgovora nisem dobil nazaj.

    Tudi mene kot kupca ne vidijo več!!!

  • Ja, Solo.si je katastrofa kar se tiče komunikacije. Ni presenečenje, da je pogorel tudi Email.si zaradi verjetno istih ljudi…

  • Jaz sem pri njih kupovala prenosnik. Ne samo da sem čakala skoraj en mesec, dobila sem model z drugačnimi konfiguracijami (ram in disk) Poleg tega sem se dogovorila za osebni prevzem, pa prvič niso imeli računalnika, ovitek so iz skladipča prinesli kar en, ki je 30@ dražji. Naslednjič ko so mi zagotovili, da bo računalnik ob uri dostavljen sem pri njih v pisarni čakala 1 uro da so mi ga končno prinesli (pa mudilo se mi je na vlak, kar sem jim tudi povedala še preden sem sploh prišla k njim).
    Pri njih ne bom kupovala nikoli več!

  • Odličen zapis se popolnoma strinjam. Imam podobne slabe izkušnje s solo.si, sem kupil tam prenosni računalnik (prav tako ga našel preko ceneje.si zaradi cene). Skratka računalnik je bil res cenejši kot pri konkurenci, vendar mi je že po 11 mescih uporabe šla baterija, 2 dni kasneje polnilec in ko sem dobil baterijo in polnilec zamenjano pa je šel v 3h dneh trdi disk.

    Računalnik se pa že od začetka zelo pregreva tako , da sedaj vem zakaj je bila cena nizka. So amaterji pri solo.si, to so isti, ki so meli email.si pa je vse šlo v maloro.

  • Svit

    Najbolje se je osebno oglasit na sedež podjetja na Dunajsko 5, they can run, but they can’t hide..;)

    Rok popravila v garanciji je 45 dni (uradni servis), všteti so vsi dnevi (tudi prazniki), če ti vrnejo 46. dan, je rok potekel, ti morajo zamenjati z novo, ali eno z isto ceno. V primeru več kot 45 dni ali problemov, se kar obrni na varstvo potrošnikov. Ti na solo nimajo svojega serviserja in morajo pošiljat k uradnemu serviserju, to pa vzame čas. Škoda ker se nisi obrnil direktno na serviserja (na garancijskem listu piše, kdo je).

    Pa še nekaj, idle temperature 4870 se gibljejo od 45-55°C, load pa od 80-90°C, odvisno od prevetrenosti ohišja, to niso časi 9700 Pro, ko je bil load na 50°C;). 4870 dela na 100°C brez artefaktov bp. Ti grafični procesorji so pretestirani na 135°C v proizvodnem procesu, tako da no worries. Tebi je verjetno PWM šel k vragu (se zgodi), kar se ne da popravit v garanciji, morajo ti menjat.

    Srečno!

  • In Jan, imaš kakšen updejt za nas, kako se je potem stvar končala??

    l.p., Tadej

  • To se ve ze dlje casa. Za vse njihove cvetke lahko na forumu Slo-techa prebirate mnenja uporabnikov, kateri bi solo.si najraje pozgali. Je pa prav, da se to cimbolj javno oznanja, saj je to sramota za trgovsko branzo.

  • Jaz sem poleg sesalca in par drugih stvari kupil močno dvojno grafično kartico v vrednosti 300 EUR pri http://www.ideo.si in sem zelo zadovoljen z njimi. Vse kar sem se zmenil z njimi je držalo. Grafično kartico sem dobil v 2 dneh in še vedno dela po pol leta 🙂

  • Jazno

    Tudi jaz sem naročil ohišje in RAM pri njih 7. okrobra. Za dobavni rok za RAM je pisalo 1-2 dni, ampak ga še danes niso dobili. Sem velikokrat klical in so mi vedno zatrjevali da bo enkrat naslednje dni. Nazaj nobeden ni poklical kljub vsakokratnim obljubam, da bodo klicali. Imam to smolo, da se že prej plačal s kreditno kartico. Danes sem preklical naročilo in rekel, naj mi vrnejo denar – upam da ga bodo res vrnili. SOLO.SI so svetovni ŠALABAJZERJI, ne vem kako še sploh lahko delajo. Če danes ne bo denarja, jim pošljem odvetnika na vrat pa še na Urad za varstvo potrošnikov jih bom prijavil. Vsem svetujem, naj NE!!! kupujejo pri teh prevarantih!!!

  • Heh, mojga sodelovca tak nategujejo že od Augusta. Je kupil pri njih plato ki ni delovala že od začetka, ker niso imeli iste na zalogi je vzel drugo katero je mogel plačati obljubili so mu da v 14ih dneh dubi nazaj denar za prejšno matično ki pač ni delovala (cca. 90€), do zdj 3 tedne skorda vsak dan kliče na solo in vsak dan mu rečejo da ga pokličejo nazaj to se pa še ni zgodilo :). Ql firmica ni kj 🙂

  • europa

    Spodaj je opisana kalvarija ki se mi je dogajal od 21.11.2009 do 04.12.2009 s spletno trgovino solo. Najprej so mi dejali da mi računa ne bodo popravili. Tudi na maile in telefonske klice se sprva sploh niso odzivali. Ker mi ni preostalo drugega sem poklical davčno in jim povedal mojo težavo. Dejali so da je podjetje dolžno popraviti račun in da podam prijavo zoper kršitelja. Dejal sem da bom še enkrat poklicalpodjetje s katerim imam težave in jim povedal kar so mi dejali na davčni. Ko sem poklical solo je v 30 sekundah bila rešena zadeva ki se je vlekla od 21.11.2009, 13 dni !!! Na koncu pa so me klicali vsi, Valter, Janja Pevec in dejali da seveda bodo popravili račun in se opravičevali.

    Jaz v trgovini solo zagotovo ne bom več kupoval, od njih nebi vzel ničesar niti če bi mi podarili. Žal mi je le da nisem prej videl tega foruma, prihranil bi mi veliko časa in živcev.

    —– Original Message —–
    To: janjapevec@email.si
    Cc: reklamacije@solo.si
    Sent: Friday, December 04, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    tudi včeraj ste mi dvakrat obljubili da mi boste popravili račun in me boste o tem obvestili po telefonu ali po mailu, niste popravili računa

    danes sem se zaradi vas obrnil na davčno inšpekcijo, kjer so mi zagotovili da ste račun dolžni popraviti

    pred nekaj minutami sem vam to povedal tudi po telefonu in tudi da vas bom moral, če mi danes do 11:00 ure ne boste popravili računa, prijavil davčni inšpekciji

    sami se odločite kaj je za vas bolje
    janjapevec@email.si

    reklamacije@solo.si

    trgovina@solo.si

    —– Original Message —–
    To: janjapevec@email.si
    Cc: reklamacije@solo.si
    Sent: Thursday, December 03, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    danes sem bil na vaši spletni strani da bi si natisnil popravljen račun, saj so mi vaši sodelavci obljubili da ga bodo popravili, vendar račun še niste popravili, prosim da račun popravite in me o tem obvestite

    —– Original Message —–
    To: janjapevec@email.si
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    Iskal sem vaš elektronski naslov in sem ga komaj našel. Letos aprila sem že kupil pri vas enake artikle kot zdaj novembra, vendar sem blago ki sem ga takrat naročil plačal podjetju email.si d.o.o., zdaj pa podjetju internetna trgovina d.o.o.. Ali se trgovina solo nahaja na lokaciji ki je označena z rumeno ?

    —– Original Message —–
    To: janjapevec@email.si
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    danes sem se z vašimi sodelavci dogovoril da bodo popravili da bo pravilen, vendar mi računa ne bodo poslali po pošti ampak so dejali da si ga natisnem kar s spletne strani trgovine solo, upam da bo račun kmalu popravljen

    —– Original Message —–
    To: janja.pevec@solo.si
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Reklamacija

    ob naročilu sem vam napisal podatke za račun, poslali ste napačno izpolnjen račun na napačen naslov, pisno sem vas obvestil da mi pošljete nov račun na pravi naslov, vendar mi ga niste poslali, ne odzivate se ne na e-pošto in tudi na telefon se ne oglasite

    —– Original Message —–
    To: trgovina@solo.si
    Cc: reklamacije@solo.si
    Sent: Friday, November 27, 2009
    Subject: reklamacija

    spodaj je mail v katerem sem vam dodatno, še enkrat, jasno napisal, kaj mora pisati na računu
    a ste kljub temu, račun sestavili napačno
    prosim da račun popravite tako, da bo pravilen in da bo naračunu pisalo, kar piše spodaj z rdečo barvo
    prosim da račun pošljete na naslov: gvubhiuhno

    —– Original Message —–
    To:
    Sent: Saturday, November 21, 2009
    Subject: Re: SOLO potrdilo naročila

    Na računu mora pisati:

    abcčdefg, d.o.o.
    pakistanska 6
    666 lizbona

    Davčna št:1234567890

    —– Original Message —–
    From: trgovina@solo.si
    Sent: Saturday, November 21
    Subject: SOLO potrdilo naročila

  • Remigio

    Poslano naprej po prijateljih preko facebooka, sicer ne verjamem, da bo kratkoročno pomagalo (nam), sem pa prepričan, da bo dolgoročno škodilo (njim-solo) in posledično pomagalo (nam)
    lp remigio

  • Jan

    @Remigio: hvala!

  • kdor kupuje poceni plača 2x 🙂
    mimovrste je zakon, tud če je zadeva dražja majo vsaj servis tko k se zagre pa odnos je na profesionalni ravni…
    glede na to da se pozn s komentarjem, me zanima kako se ti je izšlo, ČE se je sploh kj izšlo

    lp

  • Jan

    No, da povem za vse, kako se je potem ta tragikomika končala:

    Enkrat oktobra so me končno poklicali in mi povedali, da mi bodo nakazali denar naslednji delovni dan. Neki so se še opravičval, zraven jim je šlo pa na smeh (wtf?). Denar sem naslednji dan dobil, pri njih ne naročim nikoli nič več. 😈

  • no hvala bogu si vsaj nekj dobu nazaj 🙂

  • Podjetje

    Podjetju Solo smo vrnili pokvarjen RAM in so nam ga po 3 tednih klicev in mailov prepakirali v drugo pakungo pod pretvezo, da gre za boljši ram. Pomeni, da so nam dali nazaj isti RAM v pakungo drugega in ker smo to opazili šele, ko smo ram ponovno poskusili na računalniku ter ga odnesli nazaj, so rekli, da nam ga ne morejo vrniti, ker je na papirju podpisano, da smo vzeli boljši ram. Nazaj nam lahko vzamejo samo tisti ram, ki je napisan na papriju. To je taka banda, da upam samo, da čimpreje propadejo. Totalni Nateg d.o.o.

  • Anonymous

    Lihkar sem hotel kupiti prenosnik Toshibo, RAM za domači računalnik, zvočno kartico, ker je moja nova plata nima, pa še kako malenkost. Hvala lepa za svarilo, se bom raje odpravil k Mimovrste.com.
    Moram pa še pohvaliti trgovca na ebay.de z imenom orientalson2008, ki ima nekakšno trgovino second hand. FUL dobra plata, kot nova, 100eur, z dostavo DHL 120. Nahaja se nekje v Honk Kongu in uporablja DHL pošto. V nedeljo zvečer sem jo naročil in plačal preko PAYPALA, v torek zjutraj sem jo imel doma. NEVERJETNO HITRO, zapakirano v XY embalažo.
    Še enkrat hvala, bom tistih 100 eurov več raje namenil jamstvu, ki ga zgleda pri SOLO si, sodeč po izkušnjah potrošnikov ni opaziti.

  • Anonymous

    Lihkar sem hotel kupiti prenosnik Toshibo, RAM za domači računalnik, zvočno kartico, ker je moja nova plata nima, pa še kako malenkost. Hvala lepa za svarilo, se bom raje odpravil k Mimovrste.com.
    Moram pa še pohvaliti trgovca na ebay.de z imenom orientalson2008, ki ima nekakšno trgovino second hand. FUL dobra plata, kot nova, 100eur, z dostavo DHL 120. Nahaja se nekje v Honk Kongu in uporablja DHL pošto. V nedeljo zvečer sem jo naročil in plačal preko PAYPALA, v torek zjutraj sem jo imel doma. NEVERJETNO HITRO, zapakirano v XY embalažo.
    Še enkrat hvala, bom tistih 100 eurov več raje namenil jamstvu, ki ga zgleda pri SOLO si, sodeč po izkušnjah potrošnikov ni opaziti.

  • Anonymous

    Jaz sem jim nakazal denar čakal 13 dni kličejm pravjo  da ni robe med tem se diski podražajo in mi pol hočjo vrnit kupnino.

  • Bojan Zelenjak

    Jaz pa imam pozitivno izkušnjo z njimi. Naročil sem grafično karto, plačal v naprej z Viso, rok dobave je bil 2-dni daljši kot so obljubili.

    Lp